Sæsonhold

Drømmer du om flere fisk og nye fiskevenner? Så skal du tilmelde dig et af vores sæsonhold; fokuserede forløb med undervisning af landets dygtigste instruktører.

Sådan fungerer det

Hvad er sæsonhold?

Sæsonhold er ekslusive fiskehold der fokuserer på et specifikt tema eller gren indenfor fiskeriet.

Holdene mødes over 6-8 gange og hver gang vil der være undervisning fra nogle af landets dygtigste instruktører.

Undervisningen kan både foregå indendørs og ved vandet, og både mødetid og sted vil variere fra gang til gang. Dette vil fremgå af holdets program.

Hvilke hold kan man gå på?

Det er forskelligt for hver sæson hvilke hold vi udbyder, og holdene vil tage udgangspunkt i årstidens fiskeri. Vi bestræber os desuden på, at sammensætte et program af hold der har en god variation, så der er noget for alle.

Hvis vi oplever, at nogle hold er særligt populære, vil de selvfølgelig komme på programmet igen.

Vi har tidligere udbudt sæsonholdene Hovedstadens Havørreder, Kystfiskeri og Fluefiskeri

Hvordan tilmelder man sig?

Sæsonholdene bliver offentliggjort i starten af hver forårs- og efterårssæson på både mail, hjemmeside og i medlemsgrupperne på Facebook.

Tilmeldingen sker efter først-til-mølle princippet, og der vil typisk være plads til 6-10 deltagere pr hold.

Du skal selvfølgelig være medlem af Fiskeklub København for at kunne deltage. Der kan derudover være særlige krav for specifikke hold, og dette vil fremgå i holdets beskrivelse.

Kommende aktiviteter for Sæsonhold

Det siger tidligere deltagere

Nyheder om Hold

Bliv medlem

Bliv medlem –

Alle kontingenter er inkl. forbundskontingent til Danmarks Sportsfiskerforbund.

Tilmelding foregår på Danmarks Sportsfiskerforbunds hjemmeside,
og du vil derfor bliver ført videre til deres side, når du trykker på “Bliv medlem”.

300 kr

Børn/unge i alderen 0-17 år