Dameholdet

Velkommen til dameholdet. det er selvsagt for alle de kvindelige medlemmer (18+) i Fiskeklub København, som har lyst til at finde nogle flere fiske-veninder, komme en masse ud på tur og nørde alt det fede i fiskeriet.

Ps. Navnet er stadig til diskussion, men holdet er kommet for at blive! Har du en god ide til hvad holdet skal hedde, så send det vores vej!

Det praktiske

• Dameholdet er for alle niveauer. Så længe du har lyst til at være en del af holdet og dele fede fiskeoplevelser med en flok friske lystfiskere er du mere end velkommen.

Og så hjælper vi selvfølgelig hinanden med de spørgsmål vi har.

• I udgangspunktet ja, men vi har lånegrej til rådighed hvis du skulle mangle. Der skal dog gives besked 2 dage i forvejen, så vi er sikre på, at kunne medbringe det på dagen.

• Det er forskelligt fra gang til gang, hvad der fiskes efter.

Holdet er selvbestemmende og alle kan derfor byde ind med ideer til ture, og hvilke arter der skal fiskes.

• Nej, Dameholdet er et selvgørende hold hvor alle på holdet hjælpes ad med at lære af hinanden og fra sig, og bidrager med hvad de nu kan, både i fiskeriet og det der ligger omkring at tage på tur.

• Al kommunikation foregår i vores lukkede Facebookgruppe, som man kan blive medlem af når man er tilmeldt Fiskeklub København.

Du finder gruppen her

• Dameholdet er for 18 år og op.

Er du under 18 år, kan du i stedet blive en del af enten Junior (8-12 år) eller UNG (13-17 år), som fisker ugenligt med voksne instruktører.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte Marie Brandt på kontakt@fiskeklubkbh.dk

Bliv medlem –

Alle kontingenter er inkl. forbundskontingent til Danmarks Sportsfiskerforbund.

Tilmelding foregår på Danmarks Sportsfiskerforbunds hjemmeside,
og du vil derfor bliver ført videre til deres side, når du trykker på “Bliv medlem”.

Børn/unge i alderen 0-17 år
Beløbet dækker for d.d. - 31. december 2024